Diverse sporttrainingen

Wil jij ook…

  1. Goed in je vel zitten?
  2. Graag buiten trainen?
  3. Een leuke, toegankelijke en persoonlijke training krijgen?
  4. Plezier hebben in het sporten en je lichamelijk en mentaal weer topfit voelen?
  5. En natuurlijk trainen in een hele leuke groep 🙂
Dan zit je hier goed!

Vitaliteitstrainingen

De vitaliteitstrainingen zijn buitensportlessen en vinden plaats in de duinen, op het strand of op een veld. We hebben dat momenteel in 2 vormen:

  • Vitaliteitstraining Running
  • Vitaliteitstraining Ciruit

Running

De training in de duinen is een combinatie van stukjes hardlopen en diverse krachtsoefeningen. Daarbij wordt er veel gebruik gemaakt van natuurlijk obstakels zoals een heuvel, trap, strandopgang, bankje of lichte trainingsmaterialen zoals springtouwen en elastieken.

  • Tijdstip: Dinsdag 9.00 uur en 10.10 uur
  • Locatie: Duinen Katwijk (specifieke locatie ontvang je bij inschrijving)
  • Trainer: Claudia

Circuit

De les is een combinatie van krachts- stabiliteits, -coördinatie  oefeningen en cardiotraining.

  • Tijdstip: Vrijdag 9.00 uur en 10.10 uur
  • Locatie: Wisselend in Katwijk (specifieke locatie ontvang je bij inschrijving)
  • Trainer: Arend

Gratis proefles

Lijkt het je leuk en zou je willen weten of dit iets voor jou is? Neem dan vrijblijvend contact op en train binnenkort een keertje gratis mee.

Lekker kunnen hardlopen

Loop jij al regelmatig hard en wil jij beter, verder of sneller kunnen hardlopen? Of sta je juist nog aan het begin en wil je leren om goed en blessurevrij je afstand te kunnen opbouwen?

Dan kunnen wij je daar goed bij helpen.

Persoonlijke training

We maken dan een afspraak met je voor een persoonlijke analyse. Daarin analyseren en bespreken we je hardlooptechniek, hartslag, hartslagzones, ademhaling en eventueel trainingsschema.

Afhankelijk van jouw wens kan je zowel van Claudia als van Arend training krijgen.

Groepstraining

In een jaar zijn er ook hardloopcursussen of groepstrainingen. Die worden dan ingepland en via de nieuwsbrief krijg je dat te weten. Dus wil jij daarvan op de hoogte blijven? Schrijf je dan in voor de gratis nieuwsbrief.

De perfectie combinatie van boksen en krachtsoefeningen!

Boksen is heerlijk, even jezelf uitleven op een pad en ondertussen werken aan je conditie en kracht. De Boxercise is een internationale boksmethode waarbij 8 bokstechnieken worden gecombineerd met krachtsoefeningen of cardio. Het is echt gericht op fit worden, dus niet als vechtsport of voor wedstrijden.

Groepstraining

De boxercise is er als groepstraining. In deze lessen gaan we met meerdere sporters aan de slag en heeft de ene helft van de groep de handschoenen aan en de andere helft de pads. En natuurlijk wisselen we ook! Tussendoor doen we allerlei krachtsoefeningen. Voordat je aan deze lessen mee kan doen start je met de Introductieles.

Introductieles

De introductieles is een training van 75 minuten waarbij je de 8 boksvormen goed krijgt uitgelegd door twee gecertifieerde trainers (Claudia en Arend). Deze les is verplicht voor deelname aan de groepslessen. Want anders is het risico op blessures aan polsen, ellebogen of schouders te groot.

Download hier de informatiefolder voor de introductieles en groepslessen.

Therapieboksen

Ook is het mogelijk om bij Arend het boksen uit te voeren als onderdeel van de behandeling. Dit kan erg goed werken bij stressklachten zoals hyperventilatie en overspanning. Wil je meer weten? Stuur even een mailtje!

 

Ja, ik heb interesse!Meet ClaudiaMeet ArendRooster lessen