Je topfit voelen

Buitengewoon fit

In de sporttrainingen en de fittrajecten gaan we voor buitengewoon fit. Dat wil zeggen

  1. De trainingen zijn altijd buiten. In de duinen, op het strand of op een sportveld.
  2. De trainingen zijn voor de gewone burger, je hoeft geen topsporter te zijn.
  3. Het doel is dat jij je lichamelijk en mentaal weer fit voelt.

Trainen op je eigen niveau

Wil je de vrijheid hebben om in de training meer of minder te kunnen doen maar wel lekker bezig zijn? Dan zit je hier goed. De trainingen kun je namelijk qua intensiteit aanpassen op jouw wensen. En natuurlijk zorg ik ervoor dat het voor iedereen wel uitdagend blijft!

Direct naar contact

Vitaliteitstrainingen

De vitaliteitstrainingen zijn sportlessen en vinden meestal plaats in de duinen en op het strand. Ook worden ze gecombineerd met bootcamplessen op een trainingsveld.

Intervaltraining

De les is een combinatie van conditietraining en verschillende krachtsoefeningen. Dit heet intervaltraining. Tussendoor pakken we rust en krijg je ook adviezen over ademhaling, herstel en voeding. Als jij enkele minuten aaneengesloten kan joggen op je eigen tempo, is dat al voldoende om de route door de duinen en over strand te kunnen meedoen.

Gratis proefles

Wil je weten of dit iets voor jou is? Neem dan vrijblijvend contact op en train binnenkort een keertje gratis mee.

SlimFit. Het programma om echt fit te worden.

Bij echt fit en energiek worden gaat het om de gehele mens met zijn of haar voedings- en leefpatronen, gedachten, karakter, wensen, kwaliteiten, valkuilen en nog vele andere factoren. Als jij fitter wilt worden met het doel dat het ook op lange termijn aanhoud, is SlimFit precies wat jij zoekt.

Traject

Een traject duurt gemiddeld  4-6 maanden en bevat de onderstaande elementen.

  1. Intake en uitgebreide fittest
  2. Coaching op het gebied van gezonde voeding, beweging, leefstijl en mindset.
  3. Beweging & sport
  4. Evalueren

Aan de slag

In de coaching komen de volgende vragen aan bod.

  • Welke kennis heb jij al over je lichaam en voeding en wat is er nog nodig?
  • Welk voedingspatroon past het beste bij jou?
  • Welke mindset is gunstig om af te vallen?
  • Welke gedachten, emotie’s of sociale situatie’s werken juist mee of tegen?
  • Wat is de rol van stress, ademhaling en slaap?
  • Wat doe je aan beweging en op welke intensiteit?

In dit traject kunnen we ook samenwerken met andere professionals op het gebied van gezondheid.

Wil jij dit ook? Neem dan contact op voor de intake en een fittest.

Goed kunnen hardlopen

Loop jij al regelmatig hard en wil jij beter, verder of sneller kunnen hardlopen?
Of sta je nog aan het begin en wil je leren om goed en blessurevrij te kunnen opbouwen?

Dan kan ik je daar goed bij helpen.

Persoonlijke analyse

We maken dan een afspraak maken voor een persoonlijke analyse. Daarin analyseren en bespreken we je hardlooptechniek, hartslag, hartslagzones, ademhaling en eventueel trainingsschema.

Samen hardlopen

Ook is er een gratis Social Running-appgroep. Op die manier kan je altijd vrijblijvend contact hebben met andere hardlopers in Katwijk / Rijnsburg en op de hoogte blijven van leuke evenementen.

Ik wil graag contact